آیفون تصویری کوماکس

نمایندگی مجاز کوماکس ایران لازم دانسته تا مطالبی را در مورد آیفون های تصویری کوماکس بیان نماید.
سوالاتی که اکثر مواقع با آن مواجه می شویم و یکی از بیشترین دغدغه های ذهنی خریداران آیفون تصویری است ، تفاوت ایفون تصویری کوماکس کره و چینی می باشد . گذشته از تفاوت های بارزی که در کیفیت آنها وجود دارد ، اولین راه تشخیص آن ها هولوگرام (برچسب) ایران کوماکس می باشد ، که تنها وارد کننده ی آیفون تصویری در ایران است و شما می توانید از طریق سامانه ارسال پیامک و یا آدرس سایت ذکر شده بر روی (هولوگرام . جعبه دستگاه . کارت گارانتی . خود دستگاه ) از کره ای بودن دستگاه خود اطمینان حاصل نمایید .
دستگاه های کوماکس اصل از قیمت بالایی برخوردارند و همین امر سبب شده تا افراد سود جو به تولید کالاهای تقلبی با نام کوماکس بپردازند .
آیفون تصویری کوماکس جزو نخستین تولید کنندگان دربازکن تصویری در جهان بوده و به سرعت مورد توجه قرار گرفت . و جزو پرفروش ترین برند آیفون تصویری شناخته شد .
امروزه آیفون تصویری کوماکس در بیش از 100 کشور جهان شناخته شده و مورد استفاده قرار می گیرد . این محصول توانسته با کیفیت بالایی که دارد و با دردست داشتن فناوری های جدید جوایز و گواهی نامه استاندارد بسیاری را از آن خود نماید . و همچنان در رتبه اول قرار گیرد.
در مورد نگهداری آیفون تصویری و مراقبت هایی که برای هر دستگاه الکتریکی لازم است باید گفت این دستگاه ها بعد از 3 سال استفاده سرویس و بازبینی شوند و برای هردستگاه الکتریکی طبیعی به نظر می رسد که بعد از 3 سال استفاده دچار اختلالات جزئی شود . اگر این اشکالات جزئی نادیده گرفته شوند و تعمیرات لازم انجام نپذیرد ممکن است دستگاه شما به طور کامل از کار بیفتد . اکثر این اشکالات جزئی مربوط به مانیتور داخل واحد هاست که اغلب قابل تعمیر می باشد . در اینجا تنها نکته ای که باقی می ماند این است که اگر دستگاه شما از نوع تقلبی و یا چینی باشد در اثر خرابی دستگاه باید دستگاه را به طور کل تعویض نمایید زیرا دستگاه های تقلبی به دلیل جنس نامرغوبی که دارند قابل تعمیر نمی باشند .