تبلت بخریم یا لپ تاپ ؟!

تبلت ها یکی از پر طرفدارترین وسیله ها در دنیای محصولات الکترونیکی هستند و اندازه محبوبیت آنها به حدی است که از کودکان تا بزرگ سالان و از مصرف کنندگان تا تولیدکنندگان ، تاجران و … را شامل میشود به طوری که خیلی سریع از ” بهتر است داشته باشیم ” به ” باید داشته باشیم ” تبدیل شده اند .

از طرفی افزایش محبوبیت به معنی افزایش انتخاب از بین مدلهای مختلف است . اگر به بازار تبلت نگاهی داشته باشیم متوجه خواهیم شد که شرکت های تولیدی معروف و زیادی در این بازار فعالیت دارند و گزینه های متعددی را پیش روی خریدار ، با امکانات متنوع قرار میدهند و همین مساله باعث سردرگمی خریدار و سخت شدن انتخاب شده است . در این مطلب قصد داریم کلیاتی از تبلت رو به شما معرفی کنیم و اینکه تبلت ها چه تفاوت هایی با لپ تاپ دارند و خواهید دانست که چه کارهایی رو میتونید با اونها انجام بدید . آموزش تعمیر تبلت

تبلت چیست ؟
به طور کلی ، تبلت یک وسیله کامپیوتری نسبتا بزرگ و باریک با صفحه لمسی است . در واقع تبلت را میتوان نسل جدید و توسعه یافته گوشی های هوشمند دانست که از نظر پردازشگر و سیستم عامل شباهت بسیار زیادی دارند . اکثر تبلت ها صفحه نمایشی با قطر 7 تا 10 اینچ دارند و دارای صفحه کلید نیستند و کاربران برای وارد کردن متن و یا تایپ کردن باید از صفحه لمسی و صفحه کلید مجازی استفاده کنند . 

منبع: عصر علم