درباره درب اتوماتیک دایره

اين درب اتوماتيک يکي از پرطرفدار ترين و جذاب ترين نوع درب اتوماتيک در جهان است . اين درب داراي دو بال است که اغلب بدون شفت مرکزي بوده و از آنجا فضاي داخلي درب هاي دو بال به دو نيم تقسيم مي شود فضاي ورودي بيشتري را براي تردد افراد نسبت به ديگر درب هاي گردان دارد.
با وجود دو ويترين در دو طرف بال مي تواند فضاي ورودي جذابي را براي کاربر ايجاد نمايد. اختصاص يک فضا براي خروج افراد در مواقع ضروري با دهنه باز شوي مناسب که در حالت عادي بسته مي شود. و با بخشي از باله گردان و ويترين و سقف به چرخش در مي آيد. اين درب ها با يک شفت مرکزي و سه باله به شفت متصل مي شوند ، که حرکت افراد را هدايت مي نمايد .
به طور معمول بال ها در محور شفت حرکت مي کنند و افراد از يک جهت وارد فضاي مياني شده و با حرکت چرخشي از درب ديگر خارج مي شوند.
اين درب اتوماتيک داراي يک کليد براي افراد معلول مي باشد ، که با فشردن آن کليد سرعت حرکت درب کاهش مي بايد و آنها مي توانند به راحتي عبور نمايند.
قابليت خروج اضطراري اين درب اين امکان را فراهم مي سازد که باله ها روي هم قرار بگيرند و کليه فضاي بيرون باز باشد. امکان انتخاب انواع پوشش خارجي متناسب با نوع معماري و قيمت مناسب اين نوع درب اتوماتيک را به زيبا ترين و مجهز ترين درب اتوماتيک جهان تبديل ساخته است.

از مزاياي اين درب مي توان موارد زير اشاره نمود:
1.صرفه جويي در مصرف انرزي
2.جلوگيري از ورود گرد و غبار
3.جلوگيري از فضاي بيرون و داخل
4.قابليت تنظيم در ساعات شبانه روز
5. قابليت اتصال به ريموت
6. رفت و آمد آسان براي افراد معمول و کودکان