درباره درب اتوماتیک فروشگاه

درب اتوماتيک ازجمله درب ها يي مي باشد تردد و بسته و باز ‌شدن آن خيلي راحت و آسان است و به صورت غير دستي و اتوماتيک انجام ميشود يعني به دخالت مستقيم دست انسان براي بازو بسته شدن و حرکت دادن اين نوع از درب ها نيازي نيست.
درب هاي اتوماتيک و خودکار نخستين مرتبه بوسيله ي دانش آموز اوهايير امريکايي اختراع شد .
با گذشت زمان و گسترده شدن هر چه بيش تر اين علم و صنعت و بيشتر شدن تعداد شرکتهاي توليد کننده در اتوماتيک ، کم کم رقابت در بين شرکتهاي مختلف در دنيا زيادتر شد و در آخر قيمت هاي تمام شده براي اين محصول کاهش بسيار زيادي پيدا کرد و همين موضوع و مسئله سبب شد تا درب اتوماتيک در اختيار تقريبا تمامي اقشار مردم قرار بگيرد .
با پيشرفت و گسترش تکنولوژي در زمينه هاي مختلف از جمله زمينه ي درب و درب اتوماتيک براي راحتي بيش تر مشتري ها سيستم درب بازکن اتوماتيک راه افتاد که براي مردم اسايش و رفاه به همراه داشت و در ضمن اهداف کلي مثل کنترل کردن دما هوا و ميزان گرم شدن و سرد شدن هوا را به دنبال داشت و به کمک اين سيستم تردد و رفت و امد براي افراد در داخل ساختمان بيش تر مي شد به ويژه براي افراد سالمند .

در هاي اتوماتيک انواع و شکل هاي مختلفي دارند به عنوان نمونه : درب هاي شيشه اي اتوماتيک ، درب اتوماتيک پارکينگ ، درب هاي اتوماتيک کرکره اي و انواع ديگري که به ان اشنا هستيد و در اطراف خود آنها را ديده ايد .
با استفاده کردن صحيح از انواع درب هاي اتوماتيک مي شود امنيت ساختمان هاي مسکوني و اداره جات را گسترش و حفظ نمود و در ضمن از اين در اتوماتيک در قسمت هاي مختلف مثل درب ورودي ساختمان مورد نظر و يا حياط و پارکينگ ساختمان مي توان کمک گرفت و استفاده کرد آن را در انجا نصب نمود .
استفاده از درب توماتيک در فروشگاهها و مراکز خريد
درب اتوماتيک استفاده هاي متنوعي را داراست و تمام افراد بدون درد سري مي توانند از انواع ان استفاده کنند و همين موضوع سبب شده تا درب اتوماتيک مورد توجه قرار بگيرد و از ان استقبال زيادي شود و به طبع فروش ان هم بالا برود.
اين درب ها کيفيت خوبي دارند و از جهت قيمت و هزينه هم مناسب بوده و براي استفاده کنندگان گران نمي باشند .
يکي از مکان هاي مناسب براي استفاده از درب هاي اتوماتيکي ، مراکز تجاري و خريد لوکس و فروشگاه هاي بزرگ هستند که در انجا تردد مشتري و افراد زياد است.
در فروشگاه ها معمولا از درب اتوماتيک شيشه اي استفاده شده و اين کار عاقلانه و مناسب است زيرا شکل ظاهري و شيک بودن را به مکان القا مي کند و مشتري جذب فضا مي شود ، معمولا در فروشگاه هاي بزرگ اولين موردي که به چشم افراد مي خورد همان درب است . افراد ابتدا با درب فروشگاه مواجه شده پس با ديدن يک درب اتوماتيک شيک انگيزه لازم را پيدا مي کنند که به داخل فروشگاه رفته و از انجا خريد کنند.
يکي از بهترين و بزرگ ترين مزيت هاي درب اتوماتيک شيشه اي فروشگاه اين مي باشد که مشتري بدون استفاده از دست خود از آن عبور و مرور کرده و اين تصوير از نوع ورود شان در ابتداي امر در ذهن انها باقي مي ماند به همين علت انتخاب نوع فروشگاه برايشان اهميت دارد پس براي درب ورودي فروشگاه از درب اتوماتيک استفاده کنيد زيرا بر روي تجارت شما تاثير گزار است.