راهکارهایی برای افزایش فروش از طریق تابلوهای روان

۵ نکته ظریف در مورد تابلو روان از نظر بازاریابی و فروش: چند ماه پیش تابلو روان کوچکی را دیدم که زیر یک بیلبورد در یک بلوار پر تردد نصب شده بود. متنی که نمایش می‌داد این بود:”برای رزرو” فردای آنروز این متن را دیدم که در حال حرکت بود “۸۵۲۳۶۹” پارک کردم و چند دقیقه منتظر ماندم تا کل متن را بخوانم. متن اصلی این بود:”برای رزرو تابلو لطفا با شماره …………. تماس بگیرید” . با مدیر شرکت تبلیغاتی که یکی از دوستان من بود تماس گرفتم و موضوع را به او گفتم تا هرچه زودتر متن را
اصلاح کند” رزرو تابلو/ شماره تلفن” بعد از این اتفاق متوجه شدم اکثر تابلو های روان اینطور طراحی شده‌اند و برای همین تصمیم گرفتم شما را در جریان بگذارم تا دیگر دچار این اشتباه نشوید.

یکی از ابزار‌های تبلیغاتی، تابلو‌های روان است که در بیشتر مواقع از آن‌ها درست استفاده نمی‌شود. حتما در حال رانندگی با جمله‌ی ناقص یک تابلو روان برخورد کرده‌اید و مسلما هیچ پیامی را از آن نگرفته‌اید. قرار نیست مثل من اتوموبیلتان را پارک کنید و منتظر بمانید تا ادامه جمله‌ها نشان داده شوند. این وظیفه‌ی فروشنده است که جملات، سرعت عبور و افکت‌ها را به گونه‌ای طراحی کند که در یک دید پیامی را منتقل کند.