سرعت عامل افتخار لیزری های رنگی

اگر به واسطه شغل خود مجبورید متن های زیاد مانند نامه و اسناد تجاری که دارای گرافیک رنگی هستند را چاپ کنید یک پرینتر لیزری رنگی گزینه مناسبی خواهد بود.
امروزه مدل های Color به استاندارد علمی کاربردی برای پرینتر های لیزری تبدیل شده اند. پرینتر های لیزری تک رنگ نیز به سرعت بالا معروفند و اسناد زیبا و چاپ های با کیفیت را با مبلغ ناچیزی تولید می کنند.

بیشتر پرینتر های لیزری رنگی برای چاپ کردن بروشور ها، کارت های دعوت و تبریک و... استفاده می شوند. تقریبا تمامی مدل ها به شما امکان می دهند تا از کاغذ های براق استفاده کنید اما با این حال هنوز هم در مقایسه با پرینتر های جوهرافشان با کمبود دقت در رنگ و کیفیت چاپ مواجه هستند و از این نظر در میدان رقابت با جوهرافشان ها ضعیف به نظر می رسند.
از آنجا که پرینتر های تک رنگ و رنگی در کیفیت چاپ متون خوب عمل می کنند عامل عمده دیگری مانند گستره ویژگی ها مبنای تمایز این دو پرینتر می شود. لیزری های رنگی 150 تا 1100 برگ کاغذ را در مخزن خود نگهداری می کنند و حتی کاربر می تواند با افزودن مخزن های دیگر این عدد را به 3150 برگ برساند. آموزش تعمیرات پرینتر
بیشتر لیزری های کیفیت بالا 128 مگابایت رم دارند و همچنین دارای گزینه گسترش تا 1 گیگابایت و قابلیت انجام وظایف چاپی پیچیده هستند. همچنین آن ها قابلیت پشتیبانی از شبکه Built in را دارند، برای مثال Wi Fi امکان مدیریت کنترلی بیشتری را به کاربر می دهد.
پرینتر های لیزری هارددرایو های انتخابی را ارایه می دهند تا کاربر بتواند وظایف پیچیده را ذخیره یا برای تعدادی از پرینت های موردنظر رمز گذاری کند. برخی از مدل های لیزری اخیر نیز دارای قابلیت پرینت گرفتن مستقیم از یک فلش USB را دارند.
منبع: سرزمین دانلود