قابلیت ذخیره عکس در آیفون تصویری کوماکس وجود دارد؟

بله در بعضی از آیفون های تصویری کوماکس مدلهایی مانند 70KM,70UM و ..... که از نوع آیفون های جدید و رنگی کوماکس می باشند این قابلیت را دارند که قابلیت نصب حافظه ی میکرو اس دی را دارند و می توانند تا 16 گیگابایت ذخیره ی فیلم و یا عکس داشته باشند . علاوه بر داشتن عکس می توانید فیلم مراجعه کنندگان را ضبط نمایید و حتی مراجعه کنندگان برایتان پیغام بگذارند و تاریخ و زمان رجوع آنها را داشته باشید .

من متناسب با دکوراسیون داخلی منزلم به آیفون تصویری احتیاج دارم که مانیتور آن بدون گوشی باشد تا یک صفحه ی صاف روی دیوار نصب باشد آیفون تصویری کوماکس این مدل را دارد؟
خوشبختانه طراحان آیفون تصویری کوماکس به مواردی از این دست نیز اندیشیده اند و مدلهای 35U,70U,70UM را بدون گوشی طراحی نموده اند تا افرادی همانند شما از این نوع آیفون تصویری با قابلیت صفحه ی لمسی و تصویر رنگی استفاده نمایید .

چرا قیمت آیفون تصویری کوماکس مدل 70KM از مدل 70K گران تر است با وجود اینکه از مشخصات یکسانی دارند و هردو هفت اینچ هستند؟
بله این دو مانیتور هر دو هفت اینچ هستند و از نظر مشخصات ظاهری نیز کاملا یکسان هستند اما واقعیت این است مدل 70KM در مقابل 70K از قابلیت حافظه ی داخلی و قابلیت ذخیره ی فیلم و عکس برخوردار است .

آیا صفحه نمایش بالاتر از هفت نیز در آیفون های تصویری کوماکس وجود دارد ؟
بله مدل cdv-1020ae , cdv-1020aq , cdp-1020ad

چرا کوماکس کره دیگه سیاه سفید تولید نمیکنه ؟
به دو دلیل : تولید آیفون های تصویری رنگی که با استقبال بی نظیری مواجه شد و نمونه برداری کشور چین از آیفون های تصویری سیاه سفید کره

در مدلهای آیفون تصویری کوماکس آیفون تصویری هوشمند نیز وجود دارد؟
بله مدل CHP_70M که الان در بازار موجود نیست .