نکات مهم موقع خرید آیفون تصویری

اکنون که تولیدات آیفون تصویری در ایران بسیار رو به پیشرفت و گسترش است و آیفون تصویری ها و سیستم های حفاظتی از کیفیت مناسبی برخوردار هستند . باید به خدمات پس از فروش و گارانتی و اعتبار شرکت توجه داشت .زیرا نمی توان به شرکت های تازه تاسیس اعتماد کرد زیرا که برخی شرکت های بازرگانی با وارد کردن آیفون تصویری چینی به بازار فروش ایفون تصویری ، هم سود های کلان می برند و هم خدمات پس از فروش ندارند و معلوم نیست که در ساخت این آیفون تصویری ها از استانداردهای جهانی استفاده شده است یا نه .
در بین آیفون تصویری خارجی نیز می توان به کوماکس کره اشاره کرد که هم در سرتاسر دنیا محصولات خود را ارائه می دهد و هم از گارانتی و خدمات پس از فروش خوبی برخوردار است . اما باید توجه داشت که محصولات کوماکس را باید با ضمانت نامه ایران کوماکس تهیه کنید .

قیمت بهینه
استفاده از آیفون تصویری با گارانتی اصلی در واقع نوعی سرمایه گذاری است که سود آن در طول زمان به خریداران بر می گردد . حال اگر از آیفون تصویری های چینی بدون گارانتی و یا آیفون تصویری های بدون کیفیت متفرقه استفاده کنیم درکوتاهترین زمان کیفیت تصویر و صدای آیفون تصویری شما بسیار ضعیف می شود و در مقابل خرابی و ایراد آیفون تصویری خود نیز باید هزینه های بالایی را پرداخت کنید .