چه کارهایی را میتوان با تبلت انجام داد ؟

بیشتر تبلت ها به صورت پیشفرض دارای یک سری نرم افزار ( که به آنها اپلیکیشن _ application یا به اختصار apps گفته میشود ) هستند که به شما امکان انجام بسیاری از کارها را خواهند داد ، برخی از این کارها عبارتند از :

چک کردن ایمیل : دسترسی به صندوق پست الکترونیکی و بررسی ایمیلها و ارسال ایمیل
وبگردی : امکان گشت و گذار در اینترنت و مشاهده صفحات وب مانند یک لپ تاپ
مشاهده تصاویر و ویدئو : با اینکه ممکن است برخی از تبلت ها دوربین برای گرفتن عکس نداشته باشند ولی میتوانید با آنها آلبوم تصاویر خود را مشاهده کنید و یا برای دیدن فیلم از آنها استفاده کنید .
قرض گرفتن موسیقی و فیلم : تبلت ها برای کار کردن با انواع رسانه ها طراحی شده اند و به شما اجازه میدهند از سایتهای مربوطه موسیقی و یا فیلم و سریالهای محبوب خود را قرض بگیرید و تماشا کنید . البته برای این کار ممکن است مجبور باشید در این سایت ها عضو شوید و حق عضویت پرداخت کنید .
مشاهده و ویرایش پرونده ها : بیشتر تبلت ها این امکان را برای شما فراهم میکنند که پرونده های متنی خود را مشاهده و ویرایش کنید . این پرونده ها شامل ورد ، اکسل ، پاورپوینت و از این قبیل برنامه ها است . آموزش تعمیر تبلت
دسترسی به شبکه های اجتماعی : با این وسیله به سادگی میتوانید به حساب کاربری خود در شبکه های اجتماعی محبوب و معروفی مانند فیسبوک ، توییتر و … دسترسی داشته باشید . همچنین برای دسترسی به سایر شبکه های اجتماعی ، اپلیکیشن های بسیار زیادی طراحی شده اند که به صورت رایگان و یا با پرداخت هزینه میتوانید از آنها استفاده کنید .
کتاب خوانی : یکی از بهترین ویژگی های تبلت ها ، فراهم کردن امکان کتاب خوانی است . شما میتوانید به سادگی کتابهای الکترونیک متعددی را مطالعه کنید ، در کتابخانه های دیجیتال عضو شوید و کتاب قرض بگیرید ، مجله های اینترنتی را ورق بزنید و یا روزنامه بخوانید .
بازی کردن : تبلت ها برای بازی کردن بسیار خوب هستند و بازیهای فراوانی برای این وسیله طراحی شده است