چگونه سیم آیفون تصویری را از دیگر سیم ها تشخیص دهیم

طریق شناسایی سیم تلفن ، آیفون تصویری و آنتن کار مشکلی است و افراد عموما" به این مشکل برخورد می نمایند و همیشه در تشخیص انتخاب رنگ های اصلی سیم ها ( قرمز-سفید-زرد) اشتباه رخ می دهد.

در این جا چند روش ساده برای حل این مشکل وجود دارد .

اولین روش استفاده از بیزر چک می باشد که در این روش از اهم متر استفاده می نماییم . برای پیدا نمودن سیم آیفون تصویری ابتدا به سیم هایی که می خواهیم بررسی نماییم از دو طرف ( گوشی، پنل ) جدا می نماییم دو سیم را به یکدیگر وصل می کنیم و در مقصد تست را تا پیدا کردن سیم مورد نظر انجام می دهیم .

دومین روش استفاده از فاز متر است که ابتدا فازمتر را به سیم آیفون اتصال می دهیم و تا مقصد مانند توضیحات روش اول ادامه می دهیم . این نکته حائز اهمیت است که هیچ گاه فاز و نول را همزمان به یک کایل متصل نکنید چون باعث می شود برد آیفون تصویری شما دچار مشکل شود .

سومین روش استفاده از لامپ تست است که در این روش از لامپ کم مصرف استفاده نمی شود . آن را به سرپیچ متصل نموده و دو سیم به اندازه دلخواه یه آن وصل نمایید ابتدا از روش فاز دادن استفاده می کنیم و یک سر سیم لامپ را به نول نزدیکترین پریز دم دستمان وصل می کنیم و سیم دیگر و به کابل اتصال می دهیم . روشن شدن لامپ نشانه ی موفق عمل نمودن کارمان است .