گيت هاي فروشگاهی AM (Acousto-Magnetic)

گيت هاي فروشگاهی AM داراي فركانس كاري ثابت 58 كيلوهرتز ميباشند. اين نوع گيت ها داراي ويژگي هاي به خصوصي نسبت به نمونه هاي RF و EM ميباشند كه برخي از اين موارد عبارتند از:
1. پوشش محدوده وسيعتري براي محافظت در درگاه خروجي فروشگاه (برای مثال 4 متر در مدل ورژن 4 تولیدی ایمن موج)
2. دقت عملكرد دستگاه در تشخيص عبور تگ از بين گيت ها با سرعت ها و زواياي مختلف
3. سنكرون بودن (عدم تداخل) دستگاه هاي AM به علت تبعيت از يك سازوكار سنكرون سازي استاندارد.
4. تك فركانس بودن 58 كيلو هرتز (برعكس RF ها كه داراي فركانس هاي كاري مختلفي اند)
5. ليبل AM به علت دقت بالاتر داراي كاربرد هاي بسيار وسيع تري نسبت به نوع RF و EM ميباشد.
گيت هاي ضد سرقت فروشگاهي AM ميتوانند محدوده وسيع تري از درگاه خروجي فروشگاه را پوشش دهند. براي مثال گيت ضد سرقت شركت ايمن موج مدل هاي سري SWG قادر است تا حدود 2 متر از درگاه ورودي را در حالت دو پايه (نصب در طرفين درب خروجي) و 2.4 متر درحالت تك پايه (نصب در وسط درب خروجي) را به نحو موثر تري نسبت بهRF و EM پوشش دهد.
در دستگاه هاي AM ، سرعت detection تگ نسبت به نمونه هاي ديگر بالاتر است به نحوي كه چنانچه حتي تگ با سرعت بالا از بين گيت ها عبور كند، دستگاه قادر به تشخيص عبور تگ ميباشد.
مشكل تداخل احتمالي گيت هاي هم فركانس در گيت هاي امنيتي ضد سرقت RF، در گيت هاي فروشگاهی AM با تبعيت از استاندارد سنكرون سازي حل شده است.
از آنجاييكه گيت هاي ضد سرقت AM دچار تداخل نميشوند، بنابراين داراي يك فركانس واحد اند و اين مزيت را در پي دارد كه ديگر نيازي به داشتن تگ ها با فركانس هاي متعدد نيست .
ليبل AM با توجه به اينكه عملكرد مغناطيسي - آكوستيكي دارد، داراي دقت بيشتري نسبت به ليبل هاي ديگر انواع گيت هاست مخصوصا اينكه با توجه به فركانس پايين عملكرد ليبل AM و همچنين تگ AM، ميتوان از آن براي محافظت از اشيايي همچون عينك، طلا و جواهر،ظروف انواع مايعات مانند عطر و ادكلن و ... استفاده نمود.