بازار لپ تاپ

بازار لپ تاپ در ایران دچار تب و تاب زیادی شده زیرا اكثر افراد نسبت به داشتن يك لپ‌تاپ به جاي رایانه دسکتاپ علاقه زیادی از خود نشان مي‌دهند زیرا از شخصي بودن لپ تاپ و اینکه هميشه مي‌تواند آنها را همراهي كند، لذت مي‌برند.
برخي از مردم براساس سليقه خود به ظاهر و رنگ‌ لپ تاپ اهميت فراواني مي‌دهند و بعضی ديگر هم به نام و شرکت سازنده آن توجه دارند. اما دركنار اين دسته از كاربران افرادي نیز هستند كه فقط براساس كاربرد لپ‌تاپ و مناسب بودن قيمت آن اقدام به خريد مي‌نمایند و اهميت زیادی به ظاهر و يا برند لپ تاپ نمي‌دهند. آموزش تعمیر لپ تاپ
اصلي‌ترين عامل در انتخاب لپ‌تاپ از سوي خریدار بايد تعيين شود كه اساس آن نيازسنجي است و بهتر است خریدار با توجه به كاربرد و نیاز خود اقدام به خريد لپ تاپ مناسب با نيازش كند.
دومين عامل در خريد لپ‌تاپ كيفيت خدمات پس از فروش است و می توان گفت خدمات پس از فروش مهمترین مساله‌اي در زمینه خرید لپ تاپ است و بايد مورد توجه بیشترخريداران قرار گیرد.
برند لپ‌تاپ سومین عاملی است كه مي‌توان در هنگام خريد به آن توجه كرد متخصصیت و تکنسین های شرکت اچ پی آبا معتقدند اعتبار شركت‌ سازنده لپ‌تاپ مي‌‌تواند ايجاد اعتماد بيشتري براي خريدار كند.
در این روزهای بازار لپ تاپ هم ،دچار نوسان زیادی شده ولی لپ تاپ های اچ پی علیرغم ورود تعداد زیادی برند جدید به بازار ،همچنان سردمدار فروش لپ تاپ در ایران هستند.
منبع: شرکت اچ پی آبا