روش های مقابله با خرابی آیفون تصویری

قبل از هرجیز باید بگم قبل از اینکه با شماره تماس شرکت تماس بگیرید ابتدا از مارک ،مدل، گارانتی دار بودن و یا سیاه سفید بودن و رنگی بودن آیفون تصویری خود اطمینان یابید .
در این جا به نکاتی که هنگام خرابی آیفون تصویری منزلتان با آن مواجه خواهید شد و روش های برخورد با آن را برایتان نوشته ایم .

1-زمانی که متوجه شدید صدای سوت از مانیتورتان شنیده می شود.
ابتدا گوشی آیفون تصویری را چک نمایید ممکن است گوشی آیفون تصویریتان را سر جایش به درستی قرار نداده اید . اگر بعد از چک نمودن گوشی آیفون تصویری صدا از بین نرفت اقدام بعدی صحبت نمودن با همسایه ها و جست جو در علت این صدا می باشد اگر تمامی همسابه ها با این مشکل مواجه بودند مشخص می شود که این مشکل از پنل بیرون است و اگر نه که مشکل از مانیتور داخل واحد خودتان است در این مرحله می توانید با مشاوران ما تماس گرفته و موضوع را اطلاع دهید . در صورت لزوم همکار ما به منزل شما اعزام شده و اقدام به تعمیر آیفون تصویری شما می نماید .

2-زمانی که لامپ سبز مانیتور شما چشمک می زند و یا قرمز است .
در این حالت اگر لامپ سبز نمایشگر شما قرمز است یعنی مانتیور در حالت خاموش است و شما می توانید یکبار دیگر آن را روشن نمایید اگر دستگاه روشن نشد پس ممکن است ساختمان با نوسان برق روبه رو شده و پاور برد یا همان منبع تغذیه دستگاه شما سوخته و دستگاه از حالت عادی خارج شده است و عملا هیچ واکنشی نشان نخواهد داد . در این مورد نیز می توانید با شرکت تماس گرفته و با مسئول مربوطه صحبت نمایید در صورت لزوم همکار ما به منزل شما اعزام خواهد شد . و یا اگر خودتان آشنایی با برق دارید پاور برد برایتان ارسال خواهد شد . و یا می توانید شخصا دستگاه آیفون تصویری را برای تعمیر به شرکت بیاورید .

3-زمانی که تصویر نمایشگرتان خاموش و یا تصویر به صورت نویز دار است .
در حالتی که نمایشگر آیفون تصویری به صورت خاموش است اولین کاری که باید انجام دهید این است که از دیگر همسایگان هم اطلاعات کسب نمایید که آیا آن ها نیز این مشکل را دارند یا خیر ؟

اگر تمامی همسایگان با چنین مشکلی مواجه هستند مشکل از لنز پنل بیرون بوده و باید تعویض گردد .
ولی اگر تنها مانیتور شما این مشکل را دارد اگر در حالت خاموش است پش لامپ تصویر دستگاه شما سوخته و باید تعویض گردد ولی اگر شما با نویز تصویر مواجه هستید احتمالا لامپ تصویر شما و یا منبع تغذیه دستگاه نیم سوز شده و باید بررسی شود برای این کار شما می توانید با شرکت تماس گرفته و با مشاوران و مسئول مربوطه صحبت نمایید و در صورت لزوم همکار ما به منزل شما اعزام می گردد و یا شما می توانید آیفون تصویری خود را برای تعمیر به شرکت بیاورید .

4-شاسی زنگ گیر می کند و یا باید زنگ را محکم فشار دهید .
این مورد بیشتر در روزهای زمستان اتفاق می افتد و یا در صورت کارکرد زیاد از شاسی های زنگ شما در این مورد تنها کاری که باید انجام دهید با شرکت تماس گرفته تا همکار ما به منزل شما و یا محل کارتان اعزام شود در صورتی که مشکل از پنل بیرون باشد نمی تواند پنل را جهت تعمیر به شرکت اورد زیرا تمامی واحد ها به آن احتیاج دارند و از نظر ایمنی ساختمان نیز بهتر است پنل سر جایش باشد حتی اگر خراب و بدون استفاده باشد .

5-تداخل زنگ
این مورد بیشتر در مواقعی رخ می دهد که چندین مانیتور همزمان با هم روشن بوده و یا زنگ چندین واحد با هم خورده شود در این موارد کاری نمی توان انجام داد زیرا در حالت عادی و عمومی هنگامی که تصویر روشن است با صدای زنگ تمامی واحد هایی که مانیتورشان روشن است زنگ می خورد اما اگر این موضوع در ساختمان شما صدق نمی کند بهتر است با شرکت تماس گرفته و با مشاوران ما صحبت نمایید .

6-صدای زنگ شنیده نمی شود .
در این مورد نیز بهتر از با دیگر ساکنین صحبت نموده در صورتی که مشگل همگانی باشد پنل بیرون بوده ولی اگر مشکل فردی است باید اقدام به تعویض میکروفن و یا اسپیکر آیفون تصویری نمود .