از تبلت ها چه استفاده هایی می شود؟

امروزه علاوه بر رایانه های رومیزی و لپ تاپ ها از دستگاه های مختلف مانند تبلت ها و تلفن های هوشمند نیز استفاده می شود. اما سوالی که به ذهن خطور می کند این است که کاربران از این دستگاه ها چه استفاده هایی می کنند. در این مطلب به بررسی نتایج نظرسنجی که از کاربران تبلت ها در کشورهای آمریکا ، انگلستان و استرالیا در مورد استفاده از تبلت ها صورت گرفته است پرداخته می شود.
image: http://blog.7010.ir/wp-content/uploads/2013/10/tablet-sample.jpg
نمونه یک تبلت
این نظرسنجی در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۳ صورت گرفته و استفاده از تبلت ها برای سرگرمی با ۵۰% بیشترین میزان کاربرد توسط کاربران را داراست. موارد سرگرمی شامل استفاده از تبلت ها برای انجام بازی ، خواندن کتاب ، گوش دادن به موسیقی و … است.
مشاهده تصویر در اندازه واقعی
image: http://blog.7010.ir/wp-content/uploads/2013/10/tablet-screen-time-distribution.jpg
کاربرد تبلت ها
در رتبه بعدی ، مصارف برقراری ارتباط مانند ارسال ایمیل ، دسترسی به شبکه های اجتماعی و … با ۲۶% قرار دارند. رتبه سوم ، فعالیت های ایجادی مانند ویرایش ویدئوها و وبلاگ نویسی هستند. در نهایت یافتن اطلاعات لازم مانند اطلاعات مربوط به آب و هوا و اخبار ، تحقیق در مورد محصولات و خدمات در رتبه چهارم با ۹% است.
این مطلب برای آن دسته از کاربرانی که تمایل دارند بدانند دارندگان تبلت ها چه استفاده ای از دستگاه همراه خود می کنند در وبلاگ قرار گرفته است. آموزش تعمیر تبلت
امیدوارم در صورتی که تمایل دارید از اطلاعات موجود در این مطلب در تحقیقات خود استفاده کنید این مطلب بتواند اطلاعات لازم را برای شما فراهم کند.
منبع : وبلاگ تبلیغات و بازاریابی اینترنتی ۷۰۱۰