درباره درب كركره اي با موتور زير سقفي

از درب هاي اتوماتيك كركره اي با موتور زير سقفي در پاركينگ هايي استفاده ميشود كه در قسمت بالاي درب فضا به اندازه مورد نياز براي بسته و جمع شدن تيغه هاي درب در دسترس نباشد و دلايل ديگري نيز موجود است كه در ادامه به آنها مي پردازيم. نكته حائز اهميت در مورد درب هاي كركره اي با موتور زير سقفي اين است كه وقتي برق نباشد به آساني اين مدل درب كركره اي نسبت به بقيه هم گروه هاي خود باز و بسته خواهد شد و کار با آن ها راحت تر است .
از نظر زيبايي همتايي ندارد و تك است. درب كركره اي زير سقفي ظاهري شيك و از نظر ساختاري متفاوت و به روز است.
از لحاظ طول عمر نيز بالا مي باشد و استهلاك آن پايين مي باشد.
طرح هاي متنوعي دارد و پانل هاي درب اتوماتيک كركره اي با موتور زير سقفي از ورق هاي گالوانيزه شيك و طلق هاي يك تا سه جداره واضح و شفاف درست شده است كه مي تواند براي هر ساختماني كه هماهنگي دارد، طراحي شود.
امنيت درب هاي كركره اي با موتور زير سقفي بسيار بالا است و سيستم قفل موتور وفنر آن، امكان ورود دزدان به داخل ساختمان را سخت مي کند و به راحتي به آنها اجازه ي ورود نمي دهد.
رنگ هاي الكترواستاتيك كه روي ورقه هاي گالوانيزه در درب هاي كركره اي موتور زير سقفي وجود دارد دوام و پايداري به مراتب بيشتر از بقيه درب هاي اتوماتيک كركره اي را خواهد داشت و همچنين درب را از لحاظ هوا عايق بندي مي كند با پروفيلي كه از جنس لاستيك در انتهاي پانل ها قرار دارد.
از ديد ارتفاع داراي محدوديت مي باشد و درب اتوماتيك زير سقفي فقط 23 سانتي متر از ارتفاع كف تا سقف را اشغال كرده و نصب مي شود.