معجزه تابلو روان

در عصر ارتباطات،تبليغات مناسب مهمترين نقش را در پيشرفت هر کسب و کاری ايفا مي کند.
ابزارهای تبليغاتی در دنياي امروزی را مي توان در رسانه های ديداری و شنيداری خلاصه کرد.نمونه هايي از رسانه های ديداری متداول در جامعه فعلي ما عبارت است از: تبليغات تلويزيونی، تبليغات روزنامه ای ، تبليغات چاپی خياباني ، تبليغات اينترنتي ، تابلوهای تبلیغاتی شامل فلکس ، بنر،تابلو روان،تابلو LED،تلویزیون شهری و ...
با توجه به غير پويا بودن رسانه های مرسوم در جامعه کنوني ما (اعم از تابلو های نئون، فلکسي ، بنر ، شبرنگ و ...) مي توان به جرات گفت که بهترين ، جذاب ترين و موثرترين رسانه ديداری حال حاضرتابلو روانمي باشد.
جذاب ترين ، جدیدترین و مقرون به صرفه ترين شاخه از خانواده تابلو های روان ، تابلوهای روان LED مي باشد.این تابلوها نوعی نمایشگر دیجیتال هستند که المان های آن لامپ های ال ای دی است.

خدا را سپاسگزاريم که تا به امروز توانسته ايم مشتريان خويش را با ارائه خدمات به موقع راضي و خوشنود سازيم. سعي وتلاش کارشناسان ، مهندسين و مسئولين شرکت بر آن است که توليدات شرکت را به صورت متنوع و کاربردی جهت نيل به تحصيل رضايت مندی مشتريان برساند.
در راستاي تنوع بخشي به توليدات ميتوان به طراحي و ساخت انواع نمايشگر ها از جمله تابلو ال ای دی روان تک رنگ ، هفت رنگ ، تمام رنگي ، انواع تلویزیون شهری LED ، نمايشگر های راهنمايي و رانندگی ، شمارشگر های معکوس ، چراغ های راهنما و تابلو های بانکی اشاره کرد.

شرکت سیلیکون نیرو با بيش از 10 سال تجربه درخشان در طراحي و توليد انواع نمايشگر های LED رسالت خويش را بر آن مي داند تا با ارائه محصولات قابل رقابت با کيفيت جهاني خدمتي به هموطنان گرامي عرضه نمايد.
بينش ما برا آن است که لحظه فروش محصول به مشتريان گرامي آخرين ارتباط ما با مشتريان نخواهد بود. بلکه آغاز اولين ارتباط ما با مشتريان جهت انجام وظيفه خويش در راستاي ارائه خدمات گارانتي محصولات و خدمات پس از فروش است.
ما با برخورداری از واحد تحقیق و توسعه(R&D)، کارگاه های ساخت و تجهیزات آزمایشگاهی متنوع ، تکنولوژی مدرن و مواد اولیه مرغوب ، نیروی انسانی متخصص و کارآمد ، نظارت کیفی مستمر ، نظم، دقت و سخت کوشی مدیران و کارکنان ، قادریم محصولاتی مرغوب و به موقع تحویل مشتریان دهیم.
همچنین يكي از هدفهاي والاي آرمیتا لحاظ نمودن تغییرات و الزامات زيست محیطی و اجتماعی بوده و در اين راستا گرایش به استفاده از محصولات کم مصرف و پاك LED را در پیش گرفته است.
از آنجا که خدمات نصب و پس از فروش یکی از نیاز های مشتری می باشد و مشتری مداري يكي از افتخارات شرکت سیلیکون نیرو بشمار مي رود، این شرکت اقدام به ایجاد شبکه خدمات پس از فروش در سراسر ايران نموده تا همیشه در کنار مشتری بماند.