سوالات متداول آیفون تصویری کوماکس

چرا آیفون تصویری کوماکس از دیگر آیفون های تصویری که در بازار وجود دارد بهتر است؟
یکی از اصلی ترین و مهم ترین موضوع در بحث آیفون های تصویری کوماکس بحث کره ای بودن و سابقه ی درخشانی است که باعث شده است استفاده کنندگان آیفون تصویری جذب آن می شوند و به دیگران نیز پیشنهاد می نمایند.

وضوح تصویر و صدای بالا که در نهایت منجر به کیفیت بی نظیر این دستگاه می شود از جمله عواملی است که باعث شده آیفون تصیویری کوماکس جزو برترین ها قرار گیرد.
آیفون تصویری کوماکس با توجه به طراحی و رنگ بندی هایی که در آن استفاده شده است باعث جذب متقاضیان خرید آیفون تصویری می شود . که این طراحی متناسب با هر دکوراسیونی است که در منزل شما وجود دارد و از این نظر به طراحی بهتر دکوراسیون منزل شما کمک می کند . در این خصوص باید گفت آیفون های تصویری کوماکس در مدل های رنگی با طراحی بی نظیر خود توانسته جایزه برترین طراحی آیفون تصویری را از آن خود کند .

ارتباط داخلی که آیفون تصویری کوماکس دارد در سیستم های آنالوگ به صورت ارتباط با داخل واحد است و در سیستم های کدینگ ارتباط با لابی من و نگهبانی است که این امر نیز جزو مزیت های این آیفون تصویری قرار می گیرد.

علت تفاوت تصویر در آیفون های کوماکس با دیگر آیفون های موجود در بازار چیست ؟
یکی از بارز ترین تفاوت هایی که در کیفیت تصویر آیفون تصویری کوماکس با دیگر آیفون تصویری وجود دارد امکان مشاهده تصویر به صورت کاملا زنده با رنگهای واقعی و قابل مشاهده در صفحه نمایش LED است .