پرینتر های Snapshot فقط یک کار را خوب انجام می دهند

کندترین پرینتر از میان سه مدل پرینتر مذکور Snapshotها هستند. آن ها برای چاپ تصاویر طراحی شده اند و به طور معمول ارزان قیمت هستند. این پرینترها به کاربر امکان می دهند تا به جای کامپیوتر به طور مستقیم از خود پرینتر تصویر را چاپ کنند.
حتی برخی از آن ها دارای بسته های باتری انتخابی برای حمل این نوع پرینتر ها در مهمانی ها و گردش ها نیز هستند. تمامی مدل های پرینتر های Snapshot روی کاغذ های 5 در 7 اینچی یا حالت پانوراما پرینت می گیرند. در مقایسه با پرینتر های جوهرافشان و لیزری قیمت چاپ هر عکس به نسبت گران است، اما کاربر هزینه راحتی و آسایش چاپ با این پرینتر ها را می پردازد. آموزش تعمیرات پرینتر

تمام پرینتر های Snapshot نقاط مشترکی دارند، تمامی آن ها دارای یک مخزن کاغذ منفرد هستند که قابلیت نگهداری 20 برگ کاغذ چاپ را دارند. یک LCD رنگی برای انتخاب عکس ها و گاهی برای افزودن افکت ها روی تمام پرینتر های Snapshot به چشم می خورد. بیشتر آن ها نیز دارای شکاف های کارت مدیا برای چاپ کردن بدون نیاز به کامپیوتر هستند، به طوری که اگر نیاز به پرینت گرفتن از اسنادی به غیر از عکس دارید بهتر است به فکر پرینتر های جوهرافشان یا لیزری باشید و از فکر Snapshotها بیرون بیایید.
قیمت متوسط پرینتر های Snapshot از 99 دلار آغاز می شود، به طور معمول قیمت این نوع پرینتر ها نشانه کارآیی آن هاست. برای نمونه برخی پرینتر ها چند گزینه برای ویرایش تصویر دارند یا جوابگوی چند سایز کاغذ هستند، به عبارت دیگر قیمت نمی تواند سرعت پرینتر را تعیین و تضمین کند.
بیشتر پرینتر های snapshot از روش های به کار رفته در جوهرافشان ها و تعدادی نیز از تکنولوژی Dye sublimation (تصعید جوهر) استفاده می کنند
 منبع: سرزمین دانلود