تاریخچه ایفون تصویری در ایران

شرکت کوماکس در سال 1968 در کشور کره جنوبی تاسیس گردید و طی مدت زمان کوتاهی اولین صادر کننده آیفون تصویری در کره معرفی گردید . هم اکنون کوماکس به 115 کشور دنیا صادرات دارد و یک برند جهانی می باشد و بزرگترین تولید کننده و صادر کننده آیفون تصویری در سراسر دنیا می باشد .

کوماکس کره commax دارای بهترین برند در صنعت آیفون تصویری می باشد که به علت تنوع و کیفیت در محصولات خیلی سریع در بین تولید کنندگان آیفون تصویری شناخته و مورد توجه مخاطبین خود قرار گرفت کمپانی کوماکس تمام سعی خود را بر این دارد که اولین انتخاب مشتریان خود باشد و رضایت آنها را با کیفیت بالا و طراحی بی نظیر با استفاده از پیشرفته ترین و به روز ترین فناوری ها جلب نماید .

در بازار اکثر مدل های آیفون تصویری داخلی و یا دستگاه های متفرقه وارداتی از آیفون تصویری کوماکس الگو برداری کرده اند .

کوماکس جزو اولین سیستم آیفون تصویری می باشد که در بازار ایران وارد شد و پرچمدار صنعت درب بازکن تصویری در ایران می باشد و اگر کمی زود تر از برند آیفون ژاپنی وارد ایران می شد هم اکنون کوماکس تصویری نشانگر درب بازکن تصویری بود نه آیفون تصویری !!!

مرکز مجاز کوماکس ایران نماینده رسمی آیفون تصویری کوماکس کره با بیش از 10 سال سابقه درخشان در امر مشاوره و نصب و راه اندازی با بهره گیری از نیروی متعهد و مجرب در صنعت آیفون تصویری تمام سعی خود را بر این دارد که با مشاوره ای صادقانه به صورت تلفنی و یا مشاوره و بازدید رایگان در محل و ارائه خدماتی نوین از قبیل نصب و راه اندازی توسط گروه فنی و متخصص ، ارائه گارانتی و خدمات پس از فروش در محل خود را از دیگر شرکت های دخیل در صنعت آیفون تصویری متمایز نماید .