مشخصات فنی درب اتوماتیک با موتور زیر سقفی

درب اتوماتيک كركره اي با موتور زير سقفي توسط پانل هايي كه از فوم تشكيل شده است كه عايق خوبي براي گرما و صوت مي باشد و ورود گرد و خاك را مانع مي شود ، کنترل مي شود. ظاهر پانل هاي درب بسيار شك و به شكل شيار و كتيبه دار است و مي توان از پنجره طلقي داخل اين درب استفاده كرد تا نور بسياري از بيرون ساختمان براي محوطه داخل نيز محيا كرد.اگر درب کرکره اي زير سقفي با مانعي برخورد نمايد حركتش متوقف و به شكل بازشو دوباره بر مي گردد.
درب اتوماتيك با موتور زير سقفي به شكل هاي مختلف نيز مي تواند حركت كند و مي توان از طلق هاي رنگي در روي درب استفاده كرد.در بعد هاي 80 متر مربع نيز مي تواند نصب شود. درب كركره اي با موتور زير سقفي مي تواند از جنس شيشه نيز باشد كه در طرح و رنگ هاي متفاوتي در دسترس است و درجه امنيت بالايي دارد و كمترين فضا را به خود اختصاص مي دهد.


مزاياي درب كركره اي با موتور زير سقفي پارکينگي :
46 ميلي متر ضخامت پانل مي باشد و فوم پلي اورتان داخل آن قرار دارد . استفاده از اين فوم عايق خوب براي صوت و حرارت است.
درب كركره اي زير سقفي از پانل هاي گوناگون تشكيل شده و مناسب ترين انتخاب در درب هاي اتوماتيك پاركينگي براي ساختمان هاي جديد مي باشد.
ظاهر درب اتوماتيك زير سقفي بي نظير و يكتا است. به شكل عمودي بالا مي رود و به شكل افقي در زير سقف جمع مي شود و حالت ريلي در شكل شيب دار مي باشد.يكي از پر كاربردترين درب ها در دنيا ، دربهاي پاركينگي اتوماتيک بوده است که در ساختمان مدرن و شيك با سيستم بالانس فنري و موتور وسط استفاده مي شود .